Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Εκποίηση - Παζάρι Βιβλίου

Βρέθηκα σήμερα στο παζάρι βιβλίου που φιλοξενείται στο εμπορικό κέντρο River West δίπλα στο IKEA στον Κηφισό.

Πραγματικά αξίζει τον κόπο μια βόλτα από εκεί. Βρίσκεις πολλά κι ενδιαφέροντα βιβλία για όλα τα γούστα: μαγειρική, αρχιτεκτονική, μυθιστορήματα, ιστορία, τέχνη, παιδικά και ό,τι μπορείς να φανταστείς!

Οι τιμές φυσικά είναι χαμηλές (το πιο ακριβό βιβλίο που είδα εγώ ήταν ένα λεύκωμα στα 15 ευρώ), δείτε πληροφορίες σχετικά κι εδώ .
Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να εμπλουτίσουμε την βιβλιοθήκη μας με πολλά βιβλία!

Δυστυχώς βρέθηκα εκεί απροετοίμαστη - δεν γνώριζα για το παζάρι - και χωρίς φωτογραφική μηχανή αλλά ωστόσο έκανα μια μικρή αγορα.

Αγόρασα ένα βιβλιαράκι που το έχω βάλει καιρό τώρα στο μάτι και το "τσίμπησα" αμέσως!



Θα ξαναπάω σίγουρα για να προμηθευτώ και τα υπόλοιπα της wish list μου!

Αν είστε κοντά, μην το χάσετε!

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!
    Πριν ένα μήνα είχε το ίδιο παζάρι στην πόλη μου.
    Δεν βρήκα τα βιβλία που ήθελα αλλά πήρα κάποια.
    Οι τιμές είναι φανταστικές πραγματι.
    Σίγουρα αξίζει μια βόλτα ως εκεί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να συμβεί κι αυτό προφανώς αλλά στο συγκεκριμένο είδα πολλά που ήθελα να πάρω - ευτυχώς!

      Διαγραφή
  2. Θα πάω κι εγώ οπωσδήποτε!

    Τέτοιες κινήσεις πρέπει να τις υποστηρίζουμε για να έχουν συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το ευγενικό σου σχόλιο στο blog μου!Πολύ ενδιαφέρον η αναρτησή σου!Παρομοιο παζάρι βιβλίων γίνεται και στην Θεσσαλονικη στην περιοχή της ΔΕΘ!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, κρίμα δεν το ήξερα!!
    Την επόμενη φορά.
    Φιλιά Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή